Beskrivelse af arrangementet:
Retailbranchen ændrer sig hastigt, og markedsføring i 2026 kræver nye greb og en dybere forståelse for kundernes adfærd for effektivt at udnytte marketingbudgettet. Derfor inviterer vi til virksomhedsbesøg hos Marketsquare til en session om, hvordan retailere bedst navigerer i et omskifteligt kommunikationslandskab.
Få inspirerende oplæg fra CEO/Partner Jens Thrane-Møller, Client Service Director Suzanne Remilliard og Head of social Emma Wittendorff.
Oplæggene giver et indblik i, hvad der virker – og hvad der ikke længere virker – når man skal skabe synlighed, drive trafik og konvertere til salg. Vi dykker ned i, hvordan man bedst rammer forskellige generationer, hvilken rolle sociale medier spiller i købstragten, og hvilke kanaler og formater retailere bør have øje for. Fokus er at give deltagerne konkrete indsigter og eksempler, der kan styrke både branding og salg i et ekstremt konkurrencepræget marked.
Hør mere om:
Program:
08.30–08.40: Kaffe, croissanter og velkomst
08.40–09.45: Oplæg og dialog
1. Retail marketing – nye krav, nye løsninger - Jens Thrane-Møller, CEO/Partner
2. Generationer og købsadfærd – Suzanne Remilliard, Client Service Director
3. Retail-markedsføring på sociale medier – Emma Wittendorff, Head of social
09.45–10.00: Spørgsmål og diskussion
Marketsquare er et full-service reklamebureau, der udvikler løsninger for blandt andre STARK, Ikea, MENY, Spejder Sport, BabySam, Lyngby Storcenter, Rosendahl m.fl.